دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم
دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم

خدا

 

 

خدا تنهاست؛

 

و من در خلوت تنهایی ام؛

 

با یاد او، از عشق لبریزم؛

 

شب تنهایی ام..

 

روز است با نامش؛

 

دلم مثل کبوتر می پرد هر لحظه در دامش؛

 

خدا تنهاست؛

 

جهان زیباست در چشمم؛

 

جهان زیباست

 

با نام خدا؛

 

آغاز و فرجامش!

 

خدایا؛

 

 بهترین؛

 

    تو را می خوانم ...

 

 

پایان تلخ

ه پایان تلخ دلنشین تر از یه تلخیه بی پایان است

یادمان باشد

یادمان باشد،همیشه ذره ای حقیقت پشت هر"فقط یه شوخی بود"

کمی کنجکاوی پشت"همین طوری پرسیدم"

مقداری عصبانیت پشت"چه می دونم"

واندکی درد پشت"اشکالی نداره"وجود دارد

یاد گرفتم که:

 

یاد گرفتم که:

 

 

با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.

 

 

با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند.

 

 

ازحسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را هم به او بدهم بازهم ازمن بیزار خواهد بود.

 

 

تنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم ....!!!!


شاید....

دلی را نشکن شاید خانه خدا باشد..

کسی را تحقیر مکن شاید محبوب خدا باشد..

از کمکی دریغ مکن شاید کلید بهشت باشد..

سر نماز اول وقت حاضر شو ، شاید آخرین دیدارت

با خدا در زمین باشد...  

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

دوباره عشق....

 

به نام خدای عشق

 

چه زیباست عاشق بودن

عشقی صادق و پادار

چه زیباست وقتی از زمین و زمان نا امیدی با فکر کردن به او آرامشت را دوباره به دست آوری

برایش اشک بریزی

زیباست صحبت کردن با او

زیباست حرفهایی که به تو امید می دهد

کسی که می دانی حتی حاضر است جانش را فدایت کند

به شرطی که واقعیت آن را درک کرده باشی

زیباست

خیلی زیباست

داشتن امید به زندگی و شاد زندگی کردن خیلی زیباست

همه این احساسای قشنگ را مدیون بهترینم هستم

او که بهترین ها را برایم می خواهد

و امروز خط قرمزی بر روی تمام دلتنگی های بی مورد و اشکهای بی مورد کشیدم

دوستت دارم زندگیه من

که به من طعم زندگی واقعی را چشاندی 

دوستت دارم