دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم
دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم

فریاد ها...

گوش کن


خاموش ها گویاترند...


در خاموشی های من فریادهاست...






لبخند...

زندگی کوتاه است


تا زمانیکه دندان دارید


لبخند بزنید

نایت اسکین

 
شجاع باش …

حتی اگر نیستی وانمود کن که هستی !

هیچکس نمی تواند تفاوت بین این دو را تشخیص دهد …

"جکسن براون"

سکوت...

سکوت همیشه به معنای رضایت نیست

 

گاهی یعنی خسته  ام

 

از این که مدام به کسانی که هیچ اهمیتی برای فهمیدن نمی دهند

 

 توضیح دهم.




پیشرفت جامعه...

اشخاص عاقل می کوشند تا خود را همرنگ محیط سازند


و اشخاص دیوانه سعی می کنند محیط را به رنگ خود درآورند،


به همین جهت تحولات و پیشرفتهای جامعه اکثرا به دست


اشخاص دیوانه بوده است!!!



مراقب خودتون باشید...

مدتها پیش آموختم که نباید با خوک کشتی گرفت،


خیلی کثیف میشوی و مهم‌ تر آنکه خوک از این کار لذت میبرد


چرا که نه؟

بعضی از مردم چیزهایی را می‌بینند و می‌گویند:



چرا؟، من چیزهایی که وجود ندارندخواب می‌بینم و می‌پرسم: چرا نه؟



به طور جدید....


تنها کسی که با من درست رفتار می‌کند خیاط ام است که هر بار که 
مرا می بیند اندازه ‌های جدیدم را می‌گیرد؛ بقیه به همان اندازه 
قبلی چسبیده‌اند و توقع دارند من خودم را با آنها جور کنم.


سکوت...

من به ارزش سکوت کاملن پی ‌برده‌ام و حاضرم روزانه ساعت‌ ها در 
وصف آن صحبت کنم./ جرج برنارد شاو

قویتریــטּ موجوב خلقتــ...

مـטּ ایماטּ בارم ڪــہ

زטּ...

قویتریــטּ موجوב خلقتــہ.


قلب شیشه ای...

حَـ ــواسِمـوטּ باشـﮧ בلــ ِ آבَمــ ــا
شیشـ ــﮧ نیسـ کـ روشـ " هـ ـا " کُنیمـ
بَعـב روشـ قَلبـــ بکشیمــ و
وایسیــ ــمـ آبــ شُـבنشــو نگــاهـ کنیمـ و کِیفــ کُنیمـ!
رو شیشـ ــﮧ نازُکــ ِ בلــ ِ آבَمــ ــا
اگهـ قَلبیـــ کشیــבﮯ...

بایــב مَــرבونــﮧ پاشـ وایســﮯ....(!)


تصمیم با تو است . . .

باد می وزد …

میتوانی در مقابلش هم دیوار بسازی ، هم آسیاب بادی

تصمیم با تو است . . .

یک حقیقت....

اعصاب چیست؟

چیزی هست که هیچکس ندارد

و توقع دارند که تو حتما داشته باشی

توقع چیست؟

چیزی است که همه دارند

و تو نباید داشته باشی...


بچه که باشی...

بچه کـــه باشی

از نقـــاشی هایت هم

می تـــوانند به روحــــــیات و درونیـاتت پی ببرند

بــــــزرگ کـــِه می شــــوی

از حـــرفهایت هم نمیفهـــند

توی دلــــــــت چه خــبر است

مراقبت....

 بعضی نگاها

بعضی کار ها

بعضی کلاس ها

بعضی حرفا

بعضی دوست داشتن ها

واقعا اشتباست

باید مراقب بود وگرنه ....

چه ها خواهد شد خدا داند 


مراقب خودتون باشید

وقتی پشت سرت حرف میزنن ....


وقتے مرבم پشت سرت حرف میزنـטּ چہ مفهومے בاره ؟

خیلے ساבه !

یعنے ایـטּ کہ تو בو قـבم از اون ها جلوترے

پس ، בر زنـבگے راهت رو اבامہ بـבه 



وسعت تفکر...

انسان به وسعت تفکرش  آزاد است

جنسیت واژه بی معناست

انسان بودن را باید آموخت

لیاقت میخواد ...لیاقت...

احساسم را نمیفروشم حتی به بالاترین بها!
اما…

آنگونه که بخواهم خرج میکنم برای آنهایی که لایق هستند..


انتخاب با توست ...


انتخاب با توست ، میتوانی بگوئی : صبح به خیر خدا جان

یا بگوئی : خدا به خیر کنه ، صبح شده

زن جماعت...

ما زن ها گذشت رو خوب بلدیم !

گذشت از بدیها ؛

تهمت ها ،

اشتباهات !

گذشت از اخمها ؛

دادها ،

زیر آبی رفتن ها !

گذشت از خیانت و خیانت و خیانت !

اما ....

این ظاهر ماست ؛

وقتی دیدین گذشتیم حتی از خیانت ،

بدونید از شما گذشتیم ! ساکت و آروم ....

ما زنهای وفادار همونطور که محکم می مانیم !

محکم هم میرویم ... !!

ضعیفه....

رفتـــار عاشقـــــانه ی زن را بایـــــد از دلتنگـــــــــــــــیش فهمیــــد

از شـــــوقُ بی تابیـــــــش برای دیـــــــدار

از حــس کودکانــــــه اش بــــــرای آغــــــــوش !

از خجــــالتش بــــرای بوســــه گرفتــــن !

زن بــــــی دلیل بهانه نمـــی گیــــرد

شــاید بهانــه ی نداشتـنِ دستانِ گــرمـــی را دارد که دستــانش را بگیــرد ... !

دوست دارم ...

بہِتریـن لـذتـےڪہِ تـوے בنـیـا هست ایـنـہِ ڪہِ . . .
بـدونـے یہِ نـفـر خـیـلـے בوسِـت داره....

حسرت...

حسرت ها را از خود دور کن ...

چون هم خود را نابود کرده ای هم افکارت را ...

حسادت...

بگو تمام تـــــــــو مال مــــن است

دلــــــــم میخواهد

حســـادت کنم به خـــــــودم

زندگی اینگونه است...

می دانی چه موقع از روی دوچرخه می فتی؟

زمانی که رکاب زدن را فراموش کنی ،

زندگی نیز اینگونه است ...

من صادقانه دوستت دارم



تمـام شــهر از بـس عاشـقی کـردنـد قهـارنـد

مـن امــــا

نـاشـیانـه دوســتت دارم !
دوست دارم

عشق ...

موفقترین دختر کسی است ک آخرین عشق یک پسر باشد

و موفقترین پسر کسی است که اولین عشق یک دختر باشد

تنهایی...

دست‏ت را به من بده
تا از تاریکی نترسیم
دستم را بگیر
تا از آتـــش بگذریم
آنان‏ که سوختند
همه تنــــــــــها بودند!

فیلم twilight

این فیلم رو خیلی دوست دارم .

چون توش از عشق واقعی گفته شده و نشون داده شده

نه برویی نه بیایی نه قری نه نازی

خیلی ساده همدیگرو دوست دارند.

خیلی ساده بهم میورزند.

اما ...

جوونای امروز خیلی میپیچونن

انگار چی شده

بابا دوسش داری برو بگو 

از چی میترسی

وقتی یکی عاشق میشه همه میگن نگاه کن عاشق شده

(خودتون میدونید که میگن حواس پرتی گرفته )

اما نه بچمون عاقل شده تو فکر عشقشه

خوشبختی...


خوشبختی تو دستاته .........

به شرطی که نگاهت به دست دیگران نباشه ........

خوشبختی ساختنیه ........

پیدا کردنی نیست ........

موافق باشی یا مخالف ........

ممنون میشم نظرتو برامون بگی ........

خوشبختی همه تون آرزومه ...........

دعا

دوست ندارم به شماها انتقال بدم

یا نخونید

یا بی احساس باشید در این قسمت

یا بهش فکر نکنید

حالم خیلی بده

یه دختری توی بیمارستانه که اگه تا ساعت 6 امروز بهوش نیاد یعنی مرده

براش دعا کنید تا بهشو بیاد

عملش کردن از پلها افتاده زمین رفته کما

8 سالشه

دعا کنید


باید بگم که دعاهاتون مستجاب شد

دختره بهوش اومد ...