دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم
دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم

دوباره عشق....

 

به نام خدای عشق

 

چه زیباست عاشق بودن

عشقی صادق و پادار

چه زیباست وقتی از زمین و زمان نا امیدی با فکر کردن به او آرامشت را دوباره به دست آوری

برایش اشک بریزی

زیباست صحبت کردن با او

زیباست حرفهایی که به تو امید می دهد

کسی که می دانی حتی حاضر است جانش را فدایت کند

به شرطی که واقعیت آن را درک کرده باشی

زیباست

خیلی زیباست

داشتن امید به زندگی و شاد زندگی کردن خیلی زیباست

همه این احساسای قشنگ را مدیون بهترینم هستم

او که بهترین ها را برایم می خواهد

و امروز خط قرمزی بر روی تمام دلتنگی های بی مورد و اشکهای بی مورد کشیدم

دوستت دارم زندگیه من

که به من طعم زندگی واقعی را چشاندی 

دوستت دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
نسترن شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

زیباست. به نوشتن ادامه بده. به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد