دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم
دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم

شاخه...


زندگی مثل یه راه پر از شاخه

از این شاخه به اون بالا برو تا به قله درخت زندگی برسی



اون موقع من تا تکون میخورم خانواده ام میگن از این شاخه به اون شاخه نپر

عاقبت نداره

والا اگه تا حالا پریده بودم از این شاخه به اون شاخه الان خود قله بودم

الان انیشتین یا ادیسون دوم بودم  البته

شوخی میکنم جدی نگیرین این جور ادمی نیستم


بین خودمون بمونه الان یه نابغه ام که هنوز کشف نشده

به کسی نگین خارجی ها میان میدزدنم

اون موقع به اسم کشور خودشون در میره


اعتماد به نفس و میبینی ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد