دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم
دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم

....

حقیقتی رو درمورد خودم باید بگم:


من یه دختری هستم که توی جامعه مجازی بزرگ شده

و پای بازی های کامپیوتری و فقط بلدم  بنویسم

همیشه تو خونه بودم و دور جهان را توی نت  تماشا کردم

نوشته هام قشنگه همه تحت تاثیر قرار میگیرن

و اینکه من خیلی احساساتی هستم امشب یه قضیه ای اتفاق افتاد

که خیلی ناراحت شدم و استرس گرفتم استرس هم دشمن موی منه

کچلم که کرد طرف خیالش راحت شد خاستگارامو که پروند

اون موقع معذرت خواهی منو قبول میکنه 


نظرات 1 + ارسال نظر
MohammaD یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ http://hot-or-not.blogfa.com/

سلام

قالب خوشکلی داری معلومه خوش سلیقه ای
دوست داشتی به جمع ما هم سر بززن و تو تبادل لینک اتوماتیکمون وبت رو ثبت کن


اینم هدیه من به وبلاگ قشنگت
بذارش توی بخش کدهات

<script src="http://pars-chat.ir/tag/blk.js" type="text/javascript"></script>






برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد