دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم
دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم

برام دعا کنید ....

من خیلی دلفینا و نهنگها رو دوست دارم



نظرات 3 + ارسال نظر
حسین جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ

یه دختری را دوست داشتم به اسم سمیه . عاشقش بودم هستم و خواهم بود . توی یه شب به دنیا امده بودیم . هم چیزمون به هم می خورد . اخلاقمون رفتارمون خواسته هامون قیافمون حتی چشمامون هم مثل هم خمار بو . ولی بنا به یه دلیلی نمی تونستیم با هم ازدواج کنیم
خیلی دوست داشتم یه دختری مثل اون نصیبم میشد تا با هم با یه دچرخه بریم دنیارو بگردیم .........
.................
برو شکر کن به خاطر اسمت چون داشتم تو نت خراب کاری میکردم ولی به خاطر اسمت از وبلاگت گذشتم
اسم سمیه را خیلی دوست دارم

mosaieb شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:11 ب.ظ http://secret65.blogsky.com

دختر قلمدار دلفین دوست
هیچی فقط پیامی که وقت بستن وبت میاد به جای سر نوشتی یر
اصلاح کن پیامتو

رضاکیانی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ق.ظ http://wars-and-history.mihanblog.com/

دل به دل راه داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد