دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم
دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم

میدانند که چه کار کنند...

بیا در زندگی «گم» شویم و با آرامش؛

به تعجب ِ مردمانی نگاه کنیم که مانند امواج دریا؛

در ذهن شان می آییم، می رویم...

می آییم، می رویم...

اما نمی دانند چه کسی را

باید «پیدا» کنند.

نظرات 5 + ارسال نظر
mosaieb چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:04 ب.ظ http://secret65.blogsky.com

باز هم من و پارک لاله و دود سیگارم

باز هم خیال تو و اولین لحظه دیدارت

من بودم و تو و لحظه های سرشار از تو

تو بودی و من و نمی دانم... شاید...

من بودم و دنیایی که نبود و تو بودی فقط

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

سخت است حرفت را نفهمند،

سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،

حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد

وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،

اشتباهی هم فهمیده اند.


“دکتر علی شریعتی”

راستی قالب نو مبارک

طوفان چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ

واسا یادم رفت اسمموبنویسم

مائدهa چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ http://faramars18.mihanblog.com

راحَـت قهوه ات را بخــُور . . .

از تـهِ این فنجـان نه کسی آمده است ، نه کسی مـانده است !!!

فـالِ تـُو ، هَـمین طعمیست که میچـشی . . .

تلـخ . . .

محمد چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ب.ظ http://aloneivy.blogsky.com

مـــن می نویسم
و
تـــــــو
نـــمی خوانی !
امـــــــــــا
مخــاطب که تـــو باشــی…
مدیــــــونم اگر ننـــــــویسم…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد