دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم
دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم

خالصانه...

کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ برترین مصلحت را به سویش فرو خواهد فرستاد . حضرت زهرا سلام الله علیها

نظرات 1 + ارسال نظر
joseph دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ب.ظ http://thelife7.blogsky.com

سلام
:)
جوزف اومد دوباره خبرتون کنه که آپ هستم
خوشحال میشم بازهم بیاید .
منتظر حضورتون هستم



ممنونم که تو این مدت می اومدید بهم سر میزدید و با نظرهاتون خوشحالم میکردید
ممنونم به خاطر همه ی اون حضور های گرم و دلنشین
من اومدم تا زیاد دیگه وقتتونو نگیرم
فقط میخواستم یه خدافظی ازتون کرده باشم
شاید دیگه نتونم بیام
محبت هاتون رو هیچوقت فراموش نمی کنم و همیشه پست های قشنگ وبلاگتون رو به یادم میسپارم .
مطالب وبلاگتون عالی بود هست و قطعاً خواهد بود
براتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم و امیدوارم هر جا که هستید شاد و سلامت باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد